Postup pri reklamácii

Postup pri reklamácii Prišla Vám nesprávna alebo poškodená zásielka? Na tejto stránke nájdete všetky potrebné informácie, aby ste túto nepríjemnosť vyriešili čo najrýchlejšie.

  1. krok – Kontaktujte nás

Ak Vám bol doručený poškodený tovar, bezodkladne (najneskôr do 24hod.) nás prosím kontaktujte prostredníctvom emailu: reklamacie@rybybb.sk

  1. Krok – Vyplnenie reklamačného protokolu

Na uplatnenie reklamácie je povinný zákazník vyplniť reklamačný protokol. Reklamačný protokol nájdete na  TU

  1. Krok – Spätné odoslanie poškodeného tovaru

Reklamovaný tovar je nutné doručiť do sídla predávajúceho, a to buď osobne alebo prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu SRZ MsO Banská Bystrica, Ruttkaya – Nedeckého 2, 97401 Banská Bystrica. Predávajúci odporúča tovar poistiť. Spolu so zásielkou Vás žiadame odoslať vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe.

  1. krok – Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

Vybavenie reklamácie nesmie podľa zákona trvať dlhšie ako 30 dní. Reklamácia býva vo väčšine prípadoch vybavená do 48hod od doručenia poškodeného tovaru predávajúcemu. Tovar Vám bude odoslaný prostredníctvom Slovenskej pošty zadarmo v čo najkratšom čase.

Zlé heslo

Zadali ste zlé heslo.